جزوه آزمون وکالت

جزوه آزمون وکالت

جزوه آزمون وکالت

همه سالِ آزمون کارآموزی وکالت دادگستری از سوی کانون وکلای دادگستری و مرکز امور مشاوران قوه قضائیه (مرکز وکلا) برگزار می گردد. در این آزمون از دروس حقوق مدنی – آیین دادرسی مدنی – حقوق تجارت – حقوق جزای عمومی و اختصاصی – اصول استنباط حقوق اسلامی «اصول فقه» و متون فقه – حقوق اساسی و به صورت تستی سوال طرح می گردد.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون کارآموزی کانون وکلای دادگستری می توانید لینک زیر را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون وکالت

کلیک کنید

از سال 1390 تا به الان جهت آمادگی داوطلبان، جزوه آزمون وکالت توسط سایت حقوق گستر آماده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. جزوه آزمون وکالت به دلیل تغییر برخی قوانین و صدور آرای وحدت رویه و گاهاً اعمال تغییرات نگارشی، چندین مرتبه دستخوش تغییر قرار گرفته است که آخرین آن در سال 1398 بوده است. پس از آن در سال 1400 فروش جزوه به دلیل قصد اعمال تغییرات اساسی در آن متوقف گردید و آخرین ویرایش آن در آبان ماه سال 1401 انجام شد.

در ویرایش جدید سبک نگارشی جزوه به کلی تغییر یافت و محتوای آن مطابق با آخرین تغییرات در قوانین و آرای وحدت رویه شکل گرفت.

جزوه از محتوای بسیار غنی و کاملی برخوردار است.

محاسن جزوه آزمون وکالت (نگارش جدید):

1- نکات مهم و آزمونی در تمام جزوه ها قرار دارد و برای درک بهتر به شرح و ارائه مثال نیز پرداخته شده است.

2- در کنار این نکته که محتوای جزوه غنی تر شده گردیده، از تعداد صفحات آن نسبت به نگارش های قبل، کاسته شده است.

پاسخ به سوالات متداول

1- جزوه چاپی است یا دانلودی؟

جزوه به صورت پرینت و فنر زده شده به آدرس پستی داوطلب ارسال می گردد.

نکته: دسترسی به فایل جزوه به صورت دانلودی و یا ایمیل امکانپذیر نمی باشد.

2- شیوه ارسال جزوه:

1) ابتدا هزینه جزوه باید به شماره کارت اعلامی توسط داوطلب واریز گردد.

2) پس از آن داوطلب می بایست با شماره همراه معتبر، آدرس محل سکونت + کد پستی + نام و نام خانوادگی خود را به شماره اعلامی پیامک نماید.

3) پس از آن جزوه با پست پیشتاز برای داوطلب ارسال می گردد. 

نکته1: مدت زمان تحویل ارسالی با پست پیشتاز بنابر اعلام اداره پست بین 24 تا 48 ساعت است. با این حال تجربه نشان داده است که این مدت زمان دقیق نیست و بسته به شهر محل سکونت تحویل  گیرنده متفاوت است.  برای مثال اگر آدرس پستی تحویل گیرنده استان تهران باشد، مدت تحویل حداکثر 48 ساعت از زمان ارسال می باشد ولی اگر آدرس تحویل گیرنده استان های مرزی باشد و یا استان هایی باشد که محل توزیع بسته پستی دو مسیره باشد (اصفهان به تهران و سپس از تهران به محل موردنظر)، مدت تحویل مرسوله ممکن است بیش از 3 روز نیز باشد.

نکته2: مدت زمان رسیدن جزوه به دست داوطلب خارج از اختیار سایت است. با این حال پس از ارسال، کد رهگیری مرسوله جهت پیگیری برای خریدار ارسال می گردد.

3- دروس محتوای جزوه:

در حال حاضر محتوای جزوه از دروس زیر تشکیل می گردد:

جزوه حقوق مدنی آزمون وکالت

جزوه آیین دادرسی مدنی آزمون وکالت

جزوه حقوق تجارت آزمون وکالت

جزوه حقوق جزای عمومی آزمون وکالت

جزوه حقوق جزای اختصاصی آزمون وکالت

جزوه اصول فقه آزمون وکالت

 

نکته1: در حال حاضر متون فقه در جزوات موجود نمی باشد.

نکته2: محتوای مرسوله حاوی 6 جزوه پرینت شده در سایز A4 به شرح دروس فوق می باشد.

هزینه جزوه:

هزینه خرید جزوه 7 میلیون تومان می باشد.

این هزینه شامل (پرینت و فنر + هزینه پست) می باشد.

نکته1: هزینه چاپ به شدت افزایش یافته است و امکان تخفیف به هیچ عنوان امکانپذیر نیست و قیمت تعیین شده نیز بر اساس چاپ جزوه با تیراژ بالا تعیین شده است.

نکته2: امکان خرید جزوه به صورت اقساطی امکان پذیر نیست.

جهت دریافت شماره کارت جهت واریز وجه و مراحل بعدی با شماره زیر به صورت پیامک در ارتباط باشید:

09032861444

پرسش و پاسخ دانشجویان حقوق

370 دیدگاه

  1. سلام
    من چندین بار به شماره ذکر شده جهت خرید جزوه پیام دادم ولی جوابی دریافت نشد. لطفا راهنمایی کنین

  2. سلام جناب نصوحی عزیز
    جزوه جدید به دستم رسید بی نهایت از لطف شما ممنون.

  3. سلام جناب نصوحی وقتتون بخیر
    خیلی منتظر ویرایش جدید بودم. شخصا ویرایش قبل را هم مطالعه کردم و این ویرایش را هم سفارش میدهم. به عنوان پیشنهاد میتونم به سایر دوستان اعلام کنم که واقعا جزوه همه جوره خوب هست خودم هم از مطالعه دیدگاه های دوستان خرید کردم ممنون از همه

  4. سلام جناب نصوحی عزیز وقتتون بخیر. اگر خدا بخواهد امسال دارم برای ازمون وکالت آماده میشم. من جزوه حقوق تجارت شما را خریداری کردم و قبل از ازمون دکتری دقیقا پنج روز قبلش جزوه به دستم رسید. برای دکتری هم شرکت کردم حقوق خصوصی و واقعا جزوه عالی بود واقعااااااااااااا …. حیف شد که وقت نشد تمام جزوه را بخونم ولی توی بحث شرکت ها جزوه بی نظیر بود…. چندتا سوال را به راحتی پاسخ دادم. منتظر سایر جزوه ها هستم لطفا زودتر آماده کنید. ممنون از شما

    1. سلام. انشاالله که نتیجه مطلوب را بگیرید.
      درحال آماده سازی هستم و سعی این است زودتر آماده شود.
      بله. جزوه حقوق تجارت، سوالات آزمون دکتری را به خوبی پوشش داده بود.

  5. جناب نصوحی سلام
    ممنون از اینکه چندین سال هست برای حمایت از داوطلبان ازمون تلاش می کنید. خودم اگر خاطرتان باشه دو سال پیش از جزوات قبلی شما استفاده کردم و خداراشکر در کانون پذیرفته شدم. هفته قبل با شما صحبت کردم این بار برای خواهر زاده ام که قصد شرکت در آزمون قضاوت را داشت مزاحم شدم. خواستم بدانم جزوه حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی حدوداً چه زمانی اماده می شود؟ هم برای خودم می خواهم و هم خواهر زاده ام. ممنون از لطف بیکران شما

    1. درود
      وقت بخیر. خوشحال هستم از قبولی شما و جواب گرفتن بابت تلاش هایتان.
      دقیقاً مشخص نیست ولی تا اواخر اسفند همه جزوه ها اماده و در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. موفق باشید

  6. سلام استاد وقت شما بخیر باشه
    خیلی منتظر جزوه جدید بودم. سفارش دادم و انشاالله که بتونم قبول بشم ممنون از زحمات شما

    1. درود
      ممنون از شما. بزودی سایر جزوه ها نیز آماده خواهند شد. موفق باشید

  7. سلام
    بنده به نوبه خود از زحمات و راهنمایی هاتون متشکرم.
    خواستم بپرسم جزوه کی آماده میشه و چطور میشه خریداری کرد.
    باتشکر

    1. سلام وقت بخیر
      شیوه نگارش جزوه به کلی عوض شده و سعی شده در نگارش جدید صفر تا صد مطالب با سبکی جدید داخل جزوه آماده شود. همچنین به دلیل اینکه در جزوات جدید سوالات تستی نیز وجود دارد به همین دلیل هنوز تمامی جزوات آماده نشده است. انشاالله بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

  8. سلام. وقت بخیر. جزوه به دستم رسید. کی تماس بگیرم برای دریافت مشاوره؟ ممنون

  9. سلام خدمت جناب نصوحی عزیز و کاربران سایت. امروز می خواهم تجربه خودم را از جزوات در اختیار سایر دوستان قرار بدهم چون خودم هم از طریق همین کامنت ها راغب شدم و جزوه را خریداری کردم.
    قبل از اینکه با این جزوات اشنا شوم دو بسته اموزشی که خیلی تبلیغ انها در اینستا شده بود را خریدم ولی متاسفانه رضایت نداشتم به این دلیل که بیشتر بر روی تست و حفظیات توجه کرده بودند و جالب نبود و خیلی هزینه کردم.
    وقتی جزوه‌ جناب نصوحی را تهیه کردم متوجه شدم که چه نکاتی هست که من تا الان یکبارهم نخوانده بودم. جزوه کاملا نکته ای با محتوای خوب هست. پس از مطالعه واقعا حس می کنید که یاد گرفتید البته راهنمایی ها و مشاوره های فوق العاده اقای نصوحی هم بسیار اثر بخش هست. واقعا عالی هست. امیدوارم در هر صورت دوستان بهترین نتیجه را بگیرند

    1. سلام. نظر لطف شماست. انشاالله نتیجه مطلوب را کسب کنید.

  10. سلام جناب نصوحی وقت بخیر. جزوه امروز به دستم رسید ممنون از شما انشاالله که بتوانم استفاده کنم. خلاصه و مفید هست در نگاه اول

    1. سلام. طبق توضیحاتی که داده شد مطالعه کنید. موفق باشید

  11. سلام جناب نصوحی. بنده هم همانند سایر افرادی که جزوه شما را خریداری نمودند خواستم تشکر کنم بابت این جزوه خوب شما. تمام سوالات مرتبط با ورشکستگی که در ازمون وکالت 99 در درس حقوق تجارت آمده بودند همینطور سوالات مرتبط با شرکت ها در جزوه عینا امده بودند. اکثر سوالات سایر دروس هم یا در جزوه بهش اشاره صریح شده بود و یا خودتان تاکید بر مطالعه داشتید. ممنون از لطف شما انشاالله کانون خراسان قبول می شوم.

    1. سلام. بله سوالات مرتبط با موضوع ورشکستگی عینا داخل جزوه ذکر شده بود. خوشبختانه به اکثر سوالات در جزوه اشاره شده بود. انشاالله که با رتبه خوب پذیرفته شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا